Yürüyüş Sevdalısı Kate Clow'un 10 Muhteşem Yolu

Kate Clow'un bugüne kadar gidip görmek istedği 10 yol: 

1) Kaçkar Dağları: Yaylalardan Barhal'a 12 günlük bir turda, muhteşem bir doğa ve dağ çiçekleriyle karşılaşıyorsunuz.


2) Yeni Zelanda: " Yüzüklerin Efendisi"ni izlediğim günden beri, Avustralya'da yaşayan oğlum Nick ile birlikte, Yeni Zelanda'nın Routeburn Yolu'nu yürümek için sabırsılanıyorum.


3) Tiensan Dağları, Kazakistan:  Yetiştirdiği lale türlerinin zengiliğiyle dikkat çeken bu dağları, yerinizde olsam baharda kaşfaderdim.



4) Kafkas Dağları, Gürcistan: Kafkaslardaki dağ köylerinde, Gürcü kilisilerini ziyaret etmeli.



5) Çam Geçidi, Ardahan: Mayıs ayında birkaç gün boyunca, bu geçit binlerce göçmen kuşun akınına uğruyor.


6) GR10, Pireneler, Fransa: Pireneler üzerinden Akdeniz'i Atlantik'e bağlayan bu yolu özellikle seviyorum.


7) Appalachian Yolu, Atlanta, ABD: Bu yürüyüş yolunun bittiği yerde yaşayan oğlum Mark, bir motosiklet yarışçısı. Bu yolu onunla birlikte, motosiklet üzerinde geçmek isterdim.


8) GR20 Korsika: Tanıdığım yürüyüşçülerin çoğu , bu yolu Likya Yolu'na benzetiyor, bu nedenle merak ediyorum.


9) Berlin-Bağdat Demiryolu: İstanbul'dan Bağdat'a trenle gidebilmeyi çok isterdim.


10) Via Appia, Roma: İmparatorluğun başkentini, ülkenin geri kalanına bağlayan ana yol olan Via Appia üzerinden Roma'ya girmeli ve antik kalıntıları keşfetmeli.

Yorumlar